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    상품 주요특징 입력폼
    수상내역 2019년도 Winner
    접수번호 G2019B02-00057
    출품부문 시각/정보 디자인 > 패키지 디자인
    출품기업명 신청회사 : 농심그룹 메가마트
    출품자구분 대중견기업
    출품명 신선도원 PB 패키지디자인
    상품 주요특징 한글 The Real Meal, 신선도원 신선도원 브랜딩 프로젝트 일환으로 메가마트의 대표 PB 신선도원의 통일된 모습을 완성하는 디자인 리뉴얼 작업이다. 2019년 신선도원은 고객의 건강한 식탁을 책임지고 즐거운 식사의 경험을 선사하는 “The Real Meal”로 브랜드 컨셉을 재정립하고 고객이 편리하게 원하는 식사를 구성할 수 있도록 다양한 간편식을 중심으로 개발 전략을 세웠다. 메가마트의 노하우로 개발된 신선도원 상품은 좋은 원재료의 건강함과 음식 본연의 맛을 구현하는데 중점을 두고 있다.
    영문 The Real Meal, SSDW As a part of SSDW branding project, design renewal completes unified SSDW brand which is a representative private brand of Megamart. In 2019, SSDW reestablished the brand concept as “The Real Meal” that undertakes customers’ healthy meal and presents enjoyable dining experience. Product develop strategy is focused on various HMR that helps customers compose their meal easily. SSDW products developed with Megamart’s know-how aims to embody the original taste and the healthiness of the good ingredients.