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    상품 주요특징 입력폼
    수상내역 2020년도 Winner
    접수번호 G2020B02_00023
    출품부문 시각/정보 디자인 > 패키지 디자인
    출품기업명 신청회사 : 주식회사 코리아나바이오
    출품자구분 중소기업
    출품명 비 심플 5종
    상품 주요특징 한글 셀지온은 피부에 가장 이롭고 효과적인 성분만을 엄선하여 전성분 15가지 이내의 제품들로 구성된 스킨 케어 브랜드이다. 이러한 브랜드 컨셉에 걸맞게 제품 디자인도 불필요한 장식을 배제하고 직관적인 디자인으로 디자인의 본질에 충실했다. 더마 화장품으로서의 디자인 가치와 디자인 경쟁력을 위해 합리적인 단순함에서 탈피하고, 의미를 더한 육각형의 모티브를 활용하여 모던하면서도 현대적인 셀지온의 가치를 잘 표현해 줄 수 있도록 디자인했다. 작은 삼각형의 셀들이 결합한 셀 형태를 형상화하여 용기 형태와 로고에 담아 셀지온의 아이덴티티를 보여주고 있다.
    영문 CELLZION is a skin care brand that contains 15 of the finest ingredients, carefully selected based on studies and experiments on the benefits and effectiveness to the skin. In line with this brand concept, product design excluded unnecessary decoration and was faithful to the essence of design with intuitive design. The hexagonal design motif derives from the expression of modern and conventional values of CELLZION that adds meaning to the design value and design competitiveness as a derma cosmetic. The cells of small triangles are embodied in a cell shape combined with the shape and logo of the container to show the identity of the cellzion.