상품 주요특징 |
한글 |
렌즈미의 MAKEOVER는 원데이 렌즈에서는 처음 시도되는 1팩 4알 구성(2일 사용 가능)의 패키지 구성으로 장기간 사용하는 것이 아닌, 그날 상황과 분위기에 맞는 렌즈를 바로 사용하여 착용하는 새로운 렌즈 뷰티 문화를 표방하고자 만들어졌습니다. 또한 출시되는 10팩의 구성(베이직 2종, 트렌디 7종, 이지 1종)은 제품마다 정확한 컨셉을 가지고 있으며 제품 사용 컨셉을 소비자가 인지할 수 있도록 패키지에 제품의 키워드와 관련 TPO를 정리하였고, 그날그날 나의 스타일에 맞는 렌즈를 선택하여 가볍게 착용할 수 있는 "오늘 나의 분위기와 스타일을 완성하는 하루 원데이" 신개념의 뷰티 제품입니다.
패키지 내부의 블리스터는 기존의 원형 틀에서 벗어나, 세계 최초로 다이아몬드 커팅 방식을 적용하였습니다. 다이아몬드 커팅 방식은 고급스러움을 강조함과 동시에 세련된 분위기를 어필하여, 소비자로 하여금 선물 같은 느낌을 전달합니다. 또한 기존 디자인의 고정관념을 바꾸어 새로운 방향성을 제시합니다. |
영문 |
LENSME's "MAKEOVER" is a package of 1 pack 4 pieces (2 days available) that is the first attempt on a 1-day lens. It was created to lead a new lens beauty culture that can use to fit the situation and mood immediately with a short-term use. In addition, the 10 packages released (2 "BASIC", 7 "TRENDY", and 1 "EASY") has an accurate concept for each product. Each product has included the keyword and related TPO of the product. So, consumers can recognize the concept of each product when using the product. "MAKEOVER" is a new concept beauty product is "1-day lens to complete my atmosphere and style today" and you can choose daily lens that suits your style and wear it lightly.
The blister pack which is included the package deviated from the existing round frame and was applied the world's first diamond cutting method. The diamond cutting method emphasizes luxury and at the same time appeals a refined atmosphere, giving consumers a gift-like feel. Therefore, it presents a new direction of package design by changing the stereotype of the existing design. |